Monday, November 15, 2010

CuTi LaGi~~

ni la hadi yg berangn nk jd raksase..adoiila..bkn otomen..huhu

dorg yg da besar...






salam..
dear blogku yg makiin suram dgn kisah2 yg sedeyy je..
arini mood aku pom sedeyyy..
kenapa??
teringtkan esok dah HARI RAYE HAJI..
by da way..SELAMAT ARI RAYA HAJI for all muslim..
tp kenapa aku sedeyy?
esok aku berayae sorg2 je...
kakak n abang aku yg kat johor x blik kg..
ade ke cuti raye aji 2 ari jew..

kakak kesayangnku a.k.a cam mak jgak kpd kami pom xblik.
suami nya g Kemboja..buat ibadat kurban kat sane..
jadi..aku sedeh..pilu..
ermm..ade je kakk n abg ku kat kg ni..
tp cam besela manusia..yg jauh dinanti..
yg dekat ni dpn mate bese2 jew..huhuhu
ape aktivity aku esok??
cam besela..
masak
g solat sunat ari raye..
tggu kakak n ank sedara aku blik..
maybe pg umah tunang aku kot..
dorg mesti meriah raye..
aalmaklomla..org ade mak ayh dgn org yg xde mak ayah..
rayenya lain ckit..
tp xpe..insyaallah tahun depan aku dpt beraye dgn mak ayh n suami.
Ya Allah ,pnjgkn umur mereka..
supaya aku dpt merase kasih sayag ibu n ayah..
walaupom da 23 umurku..tp aku masih lg dahagakn perasaan tu..
ssshhhhhhhhh..
cukup2la sedeyy..
seme ni ade hikmah....
ok..yg gembira nya..
after raye..
cuti yg panjg..
dah xsabar nk tggu kitorg adik bradik berkumpul..
sembang2...
makan2..
gurau senda..
yg paling best..
time tgk anak2 buah aku brmain..
mcm2 dorg main..
cikgu2..
doktor n patient..
mak2..eh bkn mak2 dah
papa n mama..
aduiiii..ank2 skrg..advance gt,,,


n yg paling lucu..dorg seme mmng pandai berlakun..
nk suka sorg aku tgk telatah dorg..
teringt aku zamn kecik2..
makcu dorg pom mmng kuat berlakun n merajuk..
sebijik ank sedara dgn mak sedare..hahah
skrg dorg duk sebuk tanye aku bila blik kg..
n bgtau dorg dapt no brape lam kelas..
dorg wlaupom nakl tp mmng teror kot..
alhamdulillah..
ade tu salah sorg ank sedare aku ckp..
bila makcu nk kawen ngn ayah cu..
kekgi kakak nka sayg baby makcu..
kui2..baby sudaaa,,,.
baby...cam best je kan..hahahha
insyaALLAH..
LAWAK2..
aku sngt sygkn dorg n inginkn dorg berjaya....
yg xley bla..
dorg cakpt besar nk jd cam makcu..
nak g blajo jauh2..masuk u la tu..
nak pakai cantik2 cam m.cu..kate aku kuat joli la tu..
haahahaa
yg pentg dorg mesti jadi yang terbaik..n lebey2 baik dr aku..
kerna aku xlah sebaik yg dorg sangka..huhuhu

No comments:

Post a Comment