Sunday, January 9, 2011

mAaF tEmAn..

salam...
nada yg sedey...
mcm2 terjd arini...
perkr sedey yg dsebbkan oleh aku...
aku betol2 menyesal...
ternyata aku xberubah..
perangai masih kebudak budakan...
berfikiran singkat...
maafkan aku.......

mngkin ape yg terjd sebntar td..
adelah pngajarn buat dr aku...
xpernah aku dhamun org...
tetiba je sekelip mata...
dihamun, d tengking...
maafkan aku...
mmng salah aku...
xcakp awl2 xjd deal benda tu...
tp mmng seingt aku aku xconfirm pom nk mik benda tu...

maafkan aku ..
maybe dsbbkan aku..
ko tolak customer lain...
mmng aku ni naif sngt lam bab2 niaga...
tp belum ade hitam putih nya lagi..
xlayak kah aku nk mnjenguk yg lain???????

perkara yg terjadi ari ni..
mmng buat aku xkeruan...
hanya pade rumite aku luahkan perasaan...
shnggakn aku sedikit tenang..
biar pom dgn kbodohan aku sndr benda itu berlaku...
aku luahkan semua...
luahkan semua ape yg aku rase......

ampunkan aku tuhan...
maafkan aku teman..
maafkan aku sahabat..

aku terlalu naif...
jiwaku terlalu kerdil...
semakin aku luahkan...
semakin bnyak kelemahn ku..
yg xdiubah...

maafkan aku...
jika berkali2 diriku mengulangi kesilapan yg same...

terima kasih ....
atas penerimaanmu yg xpernah bertepi..
kau tetap faham...
kau sentiasa menerima...
sedangkan aku kerap mngulangi kesilapan yg same...

bgaimana ingin aku ubah...
aku juga ingin berubah..
bantuilah aku...
tunjukkan aku mane yg salah...
tegurlah aku ....
berikan aku pengajaran agar aku tidak lupa..
tidak mngulangi benda yg sama....

ampunkan aku tuhan...
maafkan aku teman...
sayangilah aku wahai sahabat...




No comments:

Post a Comment