Monday, November 15, 2010

MASIH INGTKAH KAU ABANGKU..




salam..
abangku yg sangt ku sayang..
masih ingtkah kau..
semase kecik kita bagaikan kawan rapat..
kemane sentiasa bersame..
mandi sungai..
panjat bukit..
mandi air terjun diatas bukit gasing...
sangt sronok...
tp tika kita bergaduh..
segala rahsia bocor..
aku la yg report kat mak..
n last2 kau yg kena marah..
abang..
ingtkah kau..
dalam rumah kitalah ibu n bapa kepada kucing2..
tiap2 mlm kita kutip kucing2 kesayangn kita..
letak dalam selimut..hehe..tido..
dan keesokan arinya..
kucing tu ade celah kaki..tepi leher..
hihi..sangt penyayangnya kau abang..
abg ingt kah kau..
mase sek rendah...
kita berdua kesekolah..
tp kau slalu tgglkan aku kat blakang..
aku mngis sbb takot nk lalu atas jambatan..hahah
sangt nakal..
tp abang..kau akn tggu aku dhadapn..
never let me walk alone..
betapa sygnya kau pade adikmu ini..
ingtkah kau abg..
dulu mase sek menengh agama marang..
kau sngt terror add math,,
aku pulak bengap add math..
tiap mlm kau ajo aku..aku xley buat..
kau marah..aku menangis..
tp pade esoknya ..alangkah gembira..keje add math aku da siap..hik3
abg..
ingtkah kau..
kau lupa pade adikmu, semase kau first luv..
aku tiada kawan..
tiada teman..
kau slalu marah..
tp tuhan mahal adil..
ternyataa cintamu palsu dan kau kembali paada aku..
mengadu sedihmu,,
tp xpe abg,,
tuhan bg mu yg terbaik..
seorg isteri solehah ank yg comel..
alhamdulillah..
aku sangt genbira dan bercita tuk bahgia sepertimu..
abang..
aku sentiasa doakan kbahagiannmu..
moga Allah murah kan rezkimu..
kebahagianmu sentaiasa dlm doaku..
dan aku sayang kamu..




No comments:

Post a Comment